SPREKERS

Jan-Paul de Groot & Roos Simons

Talpa Network

Jan-Paul de Groot

Lead Media Strategy & Analytics

Jan-Paul is een creatieve, oplossingsgerichte geest die probleemstellingen met gezond verstand aanpakt. Verantwoordelijk voor een breed klantenpakket aan digitale spelers dacht hij als mediaplanner al buiten de kaders van rechtlijnig Radio en TV beleid, altijd op zoek naar meer flexibiliteit om campagnes beter te laten renderen. Hij ontwikkelde tooling die RTV performance inzichtelijk maakt op korte en lange termijn. Met die strategisch en tactische kennis reikte zijn klantverantwoordelijkheid ook tot ver buiten de landsgrenzen. Hij kan zich met recht een media strateeg en analyticus noemen: een gedreven adviseur die adverteerders helpt hun budgetten zo efficiënt en effectief mogelijk te investeren.

Roos Simons

Director Strategy & Concepts Talpa Network

Na haar studie Psychologie (BsC)en Communicatiewetenschap (MsC)  adviseerde Roos Simons adverteerders in hun digitale creatieve -en mediastrategie bij Hyves. Bij Discovery Networks realiseerde ze de eerste partnerships met TLC. Bij BrandDeli (RTL) leidde ze een salesteam en later een creatief strategisch team dat campagneconcepten ontwikkelde. Ook gaf ze vaardigheidstrainingen op het gebied van bijvoorbeeld communicatie, feedback, en sales.

Drivers?!

Onvergetelijk verschil maken! Haar hart gaat sneller kloppen van groei realiseren door middel van creatieve, goede ideeën. Maar ook van inspiratiesessies en trainingen, het empoweren van individuen en teams, reflecteren en van onderscheidende communicatie. Harder gaan door stil te staan.