SPREKERS

Anika Siepel, Thies Kuijlman, Henk-Jan ter Brugge & Martijn Visscher

Heineken, Philips, Royal de Heus & Youwe

Anika Siepel

Anika Siepel is customer experience manager bij Heineken. Binnen het bedrijf heeft ze B2C E-commerce mogen ontdekken en nu zorgt ze dat de ervaring voor B2B klanten wereldwijd beter wordt.

Thies Kuijlman

Thies Kuijlman is digital marketing strategist bij Youwe, full service digital agency. Youwe is van de snelst groeiende digital agencies van Nederland en werkt dagelijks aan internationaal online succes voor haar klanten. Thies combineert inbound marketing strategieën met slimme toepassingen van marketing technologie om een optimale digitale klantbeleving te realiseren.

Henk-Jan ter Brugge

Henk-Jan is Global Marketing Technologie Strategist bij Philips. Met ervaring in verschillende business development en marketingrollen in zowel B2C als B2B is hij nu op een missie om door inzet van technologie de beste klantervaring te bieden aan zowel interne business units, als de eindklanten van Philips.

Martijn Visscher

Martijn Visscher is Global e-Business manager bij Royal de Heus. Vanuit deze rol ondersteunt Martijn de landen waarin Royal de Heus vertegenwoordigd is om commercieel te excelleren met de inzet van digitale oplossingen

Anika Siepel, Martijn Visscher en Henk-Jan ter Brugge zijn experts en Thies Kuijlman is voorzitter van de expertgroep The Architecture of Customer Engagement. Onderdeel van het ShoppingTomorrow-programma.