NIEUWS

Naduvi: ‘Beste Starter Award is kers op de taart’

14 oktober, 2020

De Beste Starter Award wordt al jarenlang tijdens de Shopping Awards uitgereikt aan jonge webshops die veel indruk weten te maken. Eerdere winnaars als Otrium en Beerwulf hebben inmiddels hun plek gevonden in de e-commerce sector. Dit jaar was de eer aan interieuroutlet Naduvi. Een vraaggesprek met ceo Itai Gross.

De jury verkoos Naduvi unaniem tot winnaar. Had je verwacht zulke hoge ogen te gooien?

‘Dit hadden we niet durven dromen. We zijn natuurlijk als team heel erg trots op de groei die we de afgelopen maanden met Naduvi hebben mogen doormaken. Een nominatie voor de Beste Starter Award voelde als een bevestiging dat de buitenwereld ook ziet wat we hier aan het doen zijn. Dus je kunt je voorstellen dat het unanieme besluit van de jury voor ons echt de kers op de taart was.’

Jullie zijn ruim een jaar geleden begonnen. Hoe kijk je terug op de lancering?

‘Met het volste vertrouwen in het businessmodel zijn we gestart en al snel zagen we veel tractie en interesse die het vertrouwen bevestigden. We sloten veel mooie merken aan op ons platform, waardoor het aantal orders hard steeg en het team al snel kon uitbreiden. Die sneltrein is nooit afgeremd en dankzij het vertrouwen van onze investeerders versnellen we nog steeds. Maar het allermooiste is natuurlijk de bevestiging van onze klanten die laten weten fan te zijn van Naduvi.’

Op welk vlak zijn jullie onderscheidend?

‘We presenteren assortimenten van de mooiste interieurmerken voor de beste prijzen. Dit zijn vaak items uit een vorige collectie waar helemaal niets mis mee is. Onze “outlet re-invented” levert daarnaast het gemak van een online shopervaring gecombineerd met de kick van het scoren van een geweldige deal.’

Welke gevolgen heeft de uitbraak van corona gehad voor Naduvi?

‘Ondernemen brengt risico’s met zich mee, maar op corona had natuurlijk niemand gerekend. Het starten van een bedrijf is al onzeker en corona verergerde dat. We zijn dan ook super dankbaar dat het voor ons geen negatieve gevolgen heeft gehad, maar dat het juist als rugwind werkte. Merken hebben enorm veel baat bij een platform als Naduvi, dat alles qua marketing en klantenservice uit handen neemt. Zeker in de periode waarin mensen vooral thuis bleven en retail sales achteruit gingen. Daarnaast zagen we dat veel mensen tijdens de lockdown hun interieur een make-over hebben gegeven, waardoor bij ons de omzetten door het dak gingen.’

Wat zijn jullie plannen voor de toekomst?

‘Groeien. Winstgevendheid is voor ons geen doel op de korte termijn. De consument de best mogelijk klantreis geven wel. En daarom investeren we om nog meer goede mensen aan te kunnen nemen, een betere user experience te realiseren en de beste klantenservice te geven. Om samen de bedrijfsprocessen naar het volgende level te brengen, alle marketingkanalen te testen en te optimaliseren en met deze mix uiteindelijk de Europese markt te gaan veroveren.’