FAQ

OVER DE DUTCH E-COMMERCE WEEK

E-commerce floreert in tijden van corona. Juist daarom is het van belang kennis te delen met elkaar! We zijn er trots op in deze tijd een online e-commerce-event te organiseren, waarbij we elkaar op veilige afstand kunnen ontmoeten. Met de kwaliteit van een event die je van ons gewend bent. En dat met het beste van 3 e-commerce events in 2 dagen: Twinkle Marketplaces Event, Shopping Today en het CrossBorder Event. Bekijk het programma voor de inhoud van het event.

Dit evenement is bedoeld voor professionals die werkzaam zijn in e-commerce-organisaties, of je nou producten of diensten verkoopt, net bent begonnen of al een paar jaar meedraait. Er is geen specifieke functie of ervaringsniveau voor nodig, we bieden jou interessante kennissessies en praktische cases op jouw niveau en interessegebied.

Dit evenement is voornamelijk bedoeld voor marketingprofessionals. Er is geen specifieke functie of ervaringsniveau voor nodig.

Ja, de Dutch E-commerce Week 2020 gaat door. Wij keken er ontzettend naar uit om jullie eind oktober in DeFabrique te ontmoeten, helaas mag dit door de richtlijnen van het RIVM niet meer fysiek, maar we zijn blij dat we de Dutch E-commerce Week tóch kunnen laten doorgaan, door het event volledig online aan te bieden.

Het sprekersprogramma loopt van 9:30 tot 15:30. Het programma bestaat uit verschillende parallelrondes, waarin je een sessie kunt volgen naar keuze, afgewisseld met keynotesprekers. Bekijk hier het volledige programma.

We streven ernaar om de programmering zo spoedig mogelijk rond te hebben. Zodra er ontwikkelingen zijn, maken we deze bekend via onze programmapagina en op onze social media.

Ja, dat stellen wij zeer op prijs. Mail ons je tips of suggesties voor sprekers naar projects@bbp.nl

Nee, we verzorgen geen lunch omdat de Dutch E-commerce Week een online event is.

LOCATIE

De Dutch Ecommerce Week is geheel online te volgen.

Het volgen van de sessies werkt via het gemakkelijke platform Swapcard. Bekijk op deze pagina alle uitleg over het volgen van de online sessies.

AANMELDEN & BETALEN

Inschrijven kan via het inschrijfformulier. Het inschrijfformulier vind je hier. Door je in te schrijven voor dit evenement ga je akkoord met de voorwaarden. Lukt het aanmelden niet? Neem dan contact op met onze afdeling registratie via a.westerink@bbp.nl

Kies op de laatste pagina van het online inschrijfformulier je betaalwijze. Je kunt betalen via creditcard of factuur.

  • Normaal tarief: €99,-
  • Leden en Business Partners van Thuiswinkel.org: gratis toegang voor alle medewerkers
  • ShoppingTomorrow Relaties: experts ontvangen 1 gratis ticket. Hosts, voorzitters, brancheorganisaties en premium participanten ontvangen 3 gratis tickets.
  • e-Academy Relaties: 1 gratis ticket

Het ticket is geldig voor beide dagen (28 en 29 oktober).

De Dutch E-commerce Week is een volledig online event. Alles sessie zijn online te volgen, schrijf je hier in voor het online event.

Je komt in aanmerking voor een gratis ticket wanneer jouw webshop lid is van Thuiswinkel (gratis toegang voor alle medewerkers), jouw bedrijf business partner is van Thuiswinkel.org of wanneer je een onderdeel van het ShoppingTomorrow onderzoeksjaar 2020-2021 bent (bijvoorbeeld een expert). Shopping Tomorrow gastheren en voorzitters krijgen 3 gratis kaarten. Heb je vragen hierover? Mail naar: events@thuiswinkel.org

Direct na je online aanmelding ontvang je een bevestiging per e-mail. Daarnaast sturen wij een week voor het event een informatiemail. Op maandag 26 oktober krijg je een e-mail met de inlog. Bestel je je ticket later dan 26 oktober, dan krijg je z.s.m. een inlogmail van ons.

Binnen enkele minuten na je inschrijving hoor je een bevestiging te ontvangen per e-mail. Indien je geen bevestiging van ons hebt ontvangen, willen we je vragen om contact op te nemen met de registratie via a.westerink@bbp.nl of bel naar 0348 – 48508.

Je kunt contact opnemen met onze afdeling registratie via a.westerink@bbp.nl of bel naar 0348 – 48508.

Je kunt dit doorgeven via a.westerink@bbp.nl

PRESENTATIES EN EVALUATIE

De opnames van alle sessies zijn direct na het event terug te kijken via het online platform.

Ja, wij hechten veel waarde aan jouw mening over hoe je de dag hebt ervaren, van sprekers tot de online ervaring. Deze evaluatie gebruiken wij om dit event en andere events die wij nog gaan organiseren te verbeteren.

OVERIG

Wil je op de hoogte gehouden worden van dit event, laat het ons dan weten door een mail te sturen naar marketing@bbp.nl.

Heb je een algemene vraag of staat het antwoord er niet tussen, neem dan contact op met onze afdeling registratie via a.westerink@bbp.nl.